søndag den 1. marts 2015

Test på Permalink

Forsøger mig lige med Link i overskriften - kunne jo være fedt om det ville virke. Er virkelig frustreret over det her i dag, så det SKAL bare virke! Kameraføringen på Linket viser meget godt hvordan alt dette PD-ting fungerer for mig lige nu... Og igen! må jeg så sande at det her ikke virker. Jeg kan enten vælge det oprindelige link i Permalink - som fører tilbage til min egen blog, eller rettere kommentarerne på den, eller ingenting...
Lægger jeg et Link ind for jeg nedenstående fejlmelding:

Så der er kun denne mulighed og den kan jeg jo ikke bruge til noget:

Fatter simpelthen ikke det her...
Altså... HVIS der skal ligge et Link i overskriften skal jeg vel lægge det ind et sted. Jeg har nu kigget, tjekket og forsøgt alt jeg kan finde ud af, men uden held.

Dumme dag!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar