Fandt derfor Hannes version frem fra BB, uge 6, slide 18 frem, og fik bekræftet, at de to modeller vender modsat af hinanden. Se nedenfor
Fra bogen Flipped Learning:
Fra Hannes Slide:
I bogen Flipped Learning forklares det at "Læreren bør tilstræbe det højeste trin, når teknologien inddrages." (Hachmann & Holmboe, 2014, 24)
Her Hannes noter til modellen:
Substitution:
Fx
vi læser e-bøger på ipaden og vi skriver opgaver i Word.
Augmentation:
Fx noter i dokumenter, forskellige editeringsmuligheder og copy/pasting. Upload af billeder fra mobilen.
Fx noter i dokumenter, forskellige editeringsmuligheder og copy/pasting. Upload af billeder fra mobilen.
Modificering:
Fx studerendes design af multimodale produkter og brugen af kommunikative platforme som grundlag for deres samarbejde bevirker at undervisningen planlægges anderledes end før. Jf. Marlenes undervisningsforløb.
Fx studerendes design af multimodale produkter og brugen af kommunikative platforme som grundlag for deres samarbejde bevirker at undervisningen planlægges anderledes end før. Jf. Marlenes undervisningsforløb.
Fx QR-koder der placeres i autentiske læringsmiljøer uden for
uddannelsesinstitutioner eller virtuelle verdener der ophæver tid, rum,
kommunikationskonventioner. Blogs, wikier kan også være
forandringsteknologier. Projekt
”Skønsted kommune” i et virtuelt univers, som f.eks. Second Life, hvor de
studerende agerer i forskellige roller.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar